tiistai 21. elokuuta 2012

20.8.2012

Liian isot farkut! Kyllä, ne ei pian pysy päällä ilman vyötä. Huomasin sen eilen kun käytin farkkuja, että jouduin kiskomaan niitä ylös niin moneen otteeseen. Otan tämän hyvänä merkkinä. En ole edelleenkään kunnolla kuntoillut. Nilkkani ympärillä on kauan ollut aivan hirveä ihottuma, joka on vain pahentunut. Päätin vihdoin alkaa hoitamaan sitä, toivottavasti paranee pikaisesti. Kutittaa todella paljon. Kun koulu alkaa, tulee käveltyä ainakin sen 2km joka päivä, en aio enää soittaa Timolle ja pyytää häntä hakemaan minut.

Päivän ruoka:
Aamupala  
Iso pala kurkkua, kourallinen pistaasipähkinöitä
Lounas
3 tonnikalaleipää (ruisleipä, levitettä, kevytjuustoa, tonnikalaa)
Päivällinen
2 vehnätortillaa (naudanjauheliha, salaatti, creme fraishe, valkosipuli, juustoraaste, salsakastike)
Välipalat 
Puolikas korvapuusti

Tortilla on meidän talossa suuri herkku, mutta kuten yksi teistä vinkkasi, kannattaa sitä syödä korkeintaan kerran viikossa. Tämän viikon tortillat on siis syöty. Monta päivää olen töissä haaveillut korvapuustista, ja päätin sitten ostaa yhden. Olipa se kuiva ja melko mauton! En pystynyt syömään sitä kokonaan, muutaman palan jälkeen heitin loput roskiin. :)

Jäätelö on ollut minun heikkouteni. En ole syönyt sitä yli kahteen viikkoon. Olen todella ylpeä tästä suorituksesta. :)



4 kommenttia:

  1. Sullahan etenee ihan loistavasti toi projekti!!:) Mullakin näytti tänään aamulla vaaka 89,7 (JEEE!!) ja motivoi taas kummasti kun pääsi kasilla alkaviin lukuihin:) Harmittaa silti kun vaatteet joita oon käyttäny joskus kun oon painanu sen 87 kg, ei mee edelleenkään lähellekään kiinni. Raskaus kai muutti ruuminrakennetta jotenkin et vaikka painoa on samanverran kun aikanaan noita käyttäessä, niin lantio on silti leveempi:( Aattelin et sit kun vaaka näyttää 85kg niin meen kyllä juhlimaan sitä ja ostan uudet housut itelleni:D
    Kiva kun päivität muuten päivittäin tätä blogia, tää on aina ensimmäinen minkä tuun kattomaan kun vauva menee päikkäreille ja avaan tietokoneen:D

    -Narppu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea sulle Narppu, hienosti tehty! Todellakin ansaitset uudet housut, eihän lökäpöksyjäkään voi käyttää ;) Keep going! :) Ja lämmittää todella paljon tuo sinun viimeinen lause, kiitos :)

      Poista
  2. Ah tortillaa...Itse olen vaihtanut tavallisen tortillapohjan(?) sellaseen isoon täysjyvätortillaan: tarvii syödä vain yksi, kun sisälle mahtuu enemmän täytettä!

    VastaaPoista