Kiireinen tutorpäivä :) Kello 13 alkoi kansainvälisten tutoreitten koulutus, kävelin sinne taas. Sen jälkeen pikaisesti syömässä (hampurilaisen!) ja sen jälkeen oli ohjelmaa kolmisen tuntia. Tutorit jaettin ryhmiin, ja kävelimme ympäri Vaasaa ottamassa hassuja kuvia. Esimerkiksi poliisilaitoksen edessä piti näyttää possunenää, ja Amarillossa leikkiä kännistä. :) Amarillossa juotiin porukalla yhdet juomat, ja sitten oli tutorpäivä loppu.
Päivän ruoka:
Aamupala
2 palaa Focaccia-leipää, levitettä, juustoa
Lounas
Chicken El Maco Jr. hampurilainen, 4dl Novelle aprikoosivettä, mansikkainen alkoholijuoma
Päivällinen
Täysjyväriisiä ja jauhelihakastiketta, 2dl maitoa
Välipalat
2 palaa Focaccia-leipää, levitettä, juustoa, kurkkua
Käveltyä tuli päivän aikana noin 5km. Oli melko raskasta, mutta pärjäsin. Nilkka tuntuu jo paremmalta. :)
Laitan kuvan tuosta leivästä, kun saan sen kuvan tietokoneelle. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti