perjantai 17. elokuuta 2012

Löysin takaisin!

Hei taas! Onnistuin jotenkin unohtamaan salasanani tänne, mutta nyt toimii taas. Muutama hyvä ja huono uutinen:

Tänään on tasan kaksi viikkoa siitä kun ymmärsin aloittaa muuttamaan elämääni. Aamupaino oli miellyttävä, 102kg! Eli 5 kiloa on pudonnut, ja olo tuntuu jo paremmalta. :) Nyt on taas hyvä jatkaa seuraava viikko.

Minun unirytmissä on jotain vikaa. Jotenkin en saa nukuttua yöllä, ja sen seurauksena en saa herättyä aamulla. Heräsin tänäänkin kello 12! Apua. Toivottavasti saan asian korjattua.

En ole päässyt kävelylle vieläkään! Vasen kantapää on vieläkin niin kipeä ja kengät hinkkaa, en tykkää yhtään. Toivon kovasti että se paranee pian. Joku päivä kun on aikaa voisin mennä katsomaan kunnon kävelykenkiä, ehkä löytyisi jotain kivaa. Sain vinkin lukijalta kengistä, jotka kuulema treenaa peppuakin vähän, olisi kiva! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti