maanantai 20. elokuuta 2012

19.8.2012

Huomaan, että en ole hetkeen kirjannut syömisiäni ylös. Jotenkin uskoin, että kyllä muistan ne, ettei joka päivä tarvitse. Toisin kävi. :( Viime päivinä olen syönyt muun muassa täysjyväriisiä, jauhelihaa, kinkkusubia, paprikaa (nam!) ja Fitnessmuroja. Ei mitään suuria muutoksia, mutta tiistaina menen sinne ravitsemusterapeutille, niin eiköhän siitä saa jotain irti. :)

En ymmärrä, miksi vasemman jalan kantapää on vielä niin kipeä. Ärsyttää niin kovasti, ihan todella haluan kävelemään. Tänään oli tarkoitus kävellä puolet matkasta äidin luo, mutta kun laitoin kengät jalkaan alkoi heti sattumaan. Viime päivinä olen käyttänyt lähinnä työkenkiä, sellaiset jotka kiinnitetään tarralla, ne eivät hinkkaa. Kävelin paikoillani taas tehdessäni ruokaa, eli noin 20 minuuttia hidasta kävelyä. Ainakin vähän tuli liikuttua.

Pystyn siihen!


Ensi viikko ei tule olemaan niin kiva. Työtä on ma-pe, työajat taas vaihtelevat. Perjantaina ja lauantaina olen tutor-koulutuksessa. Mutta kyllä tästä selvitään. Käyn vaa'alla yleensä aamuisin, ja näyttää siltä, että paino tippuu noin 200g päivässä. Värjäsin tänään hiuksia, ehkä jossain vaiheessa uskallan julkaista kuvan. :)

Tänään söin ruokaa Kenialaisen tuttavani luona, hän ja hänen puolisonsa tekivät kenialaista ruokaa, oli muuten älyttömän herkullista!

Päivän ruoka:
Aamupala  
Heräsin todella myöhään, 12.10, ei aamiaista
Lounas
Muusia (perunaa, maissia, herneitä), kanaa, parsakaalia, kukkakaalia, porkkanaa, kenialaista leipää (nami!)
Päivällinen
Italianpata (täysjyväpastaa, jauhelihaa, paprikaa, herneitä)
Välipalat
50g Suffelipuffeja! Jotenkin iski himo äidin luona.. Onneksi osasin lopettaa.
Kourallinen pistaasipähkinöitä

Haluaisin löytää jotain reseptejä, jotka ovat helppoja tehdä ja terveellisiä. Odotan niin kovasti tiistaita! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti