Tänäänkin on ollut aika outo päivä. Krapula ei ollut paha, mutta melkein koko päivän oli outo olo, niin en ole saanut paljoa aikaiseksi. Pyöräilin vain pari kilometriä kauppaan kun äiti tarvitsi jotain sieltä. Pyöräily oli mukavaa, ehkä pitäisi ottaa pyörä tänne kotiin. Huomenna olen suunnitellut, että menen kävelylle ennen töitä. Toivottavasti menen.
Päivän ruoka:
Aamupala
Pienet ranskalaiset Mäkkäristä (tarvitsin jotain suolaista)
Lounas
Äidin luona 5 aika pientä kesäperunaa, ruskeakastiketta
Päivällinen
2 näkkäriä, levitettä, 4 juustosiivua, 2 kinkkusiivua, kurkkua
Välipalat
Tomaatti
Ei mikään paras ruokalista, mutta se oli poikkeus. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti