Hmm, mitäs tänään. Heräsin myöhään (klo. 11), koska tultiin kotiin Turusta vasta yöllä. Olin taas iltavuorossa töissä 15-21.15. Se on aika harmi, sillä päivällisen aika on sitten vasta joskus iltakymmeneltä.
Tänään kun tein ruokaa "kävelin" paikoillani koko sen 20min, ja tämä Android appsi mikä minulla on, laski että tuli käveltyä noin puolitoista kilometriä, ei paha! Siinä oli tämän päivän liikunta :)
Päivän ruoka:
Aamupala
2 ruisleipää, levitettä, 2 juustosiivua, 2 kinkkusiivua ja kurkkua
Lounas
150g valmis kanasalaatti (pastaa, kanaa, tomaattia, salaattia, punasipulia)
Päivällinen
1 (aika iso) annos täysjyvä italianpataa, huh että tulin täyteen, ei niin hyvä (täysjyväspagettia, naudanjauhelihaa, paprikaa, herneitä)
Välipalat
5 miniluumutomaattia
Eipä tänään tullut syötyä niin paljon, mutta ehkä hyvä niin. Vettä olen juonut tänään taas reippaasti. Huomenna puntarille!
Huomenna soitan myös ravitsemusterapeutille ja yritän varata ajan, auttaisi tosi paljon! Kunhan vaan herään ajoissa.. :)
Näytti tosi hyvältä toi sun ruokalista :) Hyvä idea käydä ravintoterapeutilla, toivottavasti hän osaa hommansa ja siitä olisi apua!!
VastaaPoistaTulokset on tietysti motivoivia,mutta muista ettet liikaa yritä kerralla laihduttaa,koska sen pitäisi olla pysyvä elämänmuutos.. ettet väsy jo kyllästy koko hommaan!!
Kaunis kiitos :) Jep, tiedän että ei tarvitse pudottaa kaikkia kiloja heti, se oli mitä entinen minä halusi. Tällä kertaa ihan tunnen sen, että nyt oikeasti tapahtuu ja mennään täysillä eikä melkein :) Motivaatio on korkealla!
Poista