Söin pizzan eilen, ja häpeän. Yritin niin kovasti vastustaa, mutta en pystynyt. Nyt otan itseäni niskasta kiinni. Jalka on parantunut, ja pystyn kävelemään. Sain myös Xboxini toimimaan, niin sitä Zumba jumppapeliä voisin taas kokeilla. Saisi kunto vähän nousta, ennenkuin uskallan mennä salille muiden kanssa jumppaamaan.
Koulutkin ovat alkaneet, joten päivässä tulee käveltyä ainakin 2km. Viime vuonna kävelin usein kouluun, mutta soitin sitten kyytiä kotiin. Nyt aion kävellä. Tänä vuonna aion myös syödä koulussa ruokaa, niin saan jonkinlaisen rytmin.
Tänään olisi tarkoitus mennä Amarilloon poikaystävän kanssa syömään. Aion tilata kanaa :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti