torstai 23. elokuuta 2012

23.8.2012

Huhhu, väsyttää. Tänään oli iltavuoro, huomenna pitää herätä kello 6. Onneksi koulut alkavat pian, saan tämän rytmin korjattua. Huomenna tulee kolme viikkoa täyteen aloituksesta. Jos vain jaksan, käyn aamulla vaa'alla, muuten käyn lauantaina. En ole kolmeen viikkoon syönyt yhtään jäätelöä, voiko tämä olla totta? Aikaisemmin söin jäätelöä vähintään joka toinen päivä. Välillä tekee mieli, mutta en ole sortunut.

Päivän ruoka:
Aamupala  
2 näkkileipää, levitettä, 2 juustosiivua, 2 kinkkusiivua, kurkkua, 2dl maitoa
Lounas
3 Alku jyväpalaa, levitettä, 3 juustosiivua, 4dl Novelle aprikoosivettä
Päivällinen
Kinkkusubi (kokojyväleipä, kinkkua, juustoa, salaattia, kurkkua, tomaattia, suolakurkkua, punasipulia, amerikansinappia), 1dl Coca-Colaa
Välipalat
Ei mitään :(

Herkullinen leipä, jossa on paljon kuitua


Voi ei. En ole tyytyväinen. Aivan liikaa leipää. Aivan liian vähän vihreää. Huomenna pitäisi olla kauppareissun aika, eli ostan ainakin puuroa ja ainekset salaattiin. En ole koko viikkona kerennyt kaupassa käydä, ja sen kyllä huomaa. :(

Tätä olen juonut jonkin verran, pidän siitä paljon!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti