Tänään on ollut outo päivä, kaikin tavoin. Sain unen päästä kiinni viime yönä vasta kello kolmen jälkeen. Heräsin yhdeltätoista, mutta olo oli outo enkä saanut syötyä. Olen syönyt tänään vasta kolme kertaa, yöllä varmaan tulee neljäs kerta.
Yksi edistys tapahtui tänään! Kun äsken söin päivällistä, otin aika ison annoksen. Tällä kertaa tosin osasin kuunnella kehoani, ja kun tunsin, että en ole enään nälkäinen/olen kylläinen, lopetin syömisen. En siis tehnyt kuten ennen, kun söin kaiken mitä oli lautasella vaikka kuinka täynnä olin. :)
Päivän ruoka:
Aamupala
En syönyt :(
Lounas
Taas yksi GI-sämpylä, levitettä, 2 juustosiivua, 2 kinkkusiivua
Päivällinen
3-4 kesäperunaa, lohipaloja raejuusto-hunajakastikkeessa
Välipalat
Pieni kulhollinen mansikoita
Alkoholia tuli juotua aika reippaasti; pari shottia, 3 0,33 lonkeroa ja 4 kelkkaa. Päätimme lähteä aikaisemmin kotiin, eli noin kahdelta. Ei tullut käytyä Mäkkärissä! Kotona Timo söi kanapastasalaattia, josta otin muutaman kierrepastan. Coca-Colaa tuli juotua pitkin yötä ehkä 4dl, nyt olen siirtynyt taas veteen. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti