keskiviikko 15. elokuuta 2012

14.8.2012

Tänään heräsin noin puoli 11 ja menin istumaan koneelle. Lueskelin muutamia blogeja, ja siitä sain motivaatiota mennä kävellylle taas. En ollut syönyt mitään, niin tuli aika väsynyt olo jossain vaiheessa, mutta jatkoin loppuun. Kävelyn pituus noin 2 ja puoli kilometriä. Olen ollut ylpeä siitä kävelystä, mutta näin että kaikki muut kävelee sen tunnin verran kerralla tai kävelee vähintään tuplasti pidemmän matkan kuin minä.. No, eiköhän tämä tästä, tuntui ihanalta tulla sitten kotia ja mennä suihkuun. 

Pitäisi varmaan ostaa lenkkarit tai jotain, sillä nyt on aika pahat rakkulat kantapäissä, ei hyvä. Sattuu kävellä kun kengät hankaa vasten. Kai on jätettävä kävely huomenna väliin, ehkä keksin jotain muuta sen tilalle. :)

Olen ottanut kuvia melkein kaikesta mitä olen syönyt, nyt kunhan löydän sen kaapelin niin laitan niitä kuvia tänne myös katsottavaksi. PS. Olen ylpeä päivällisestäni!

Päivän ruoka:
Aamupala  
2 näkkäriä, levitettä, juustoa, kinkkua, kurkkua
Lounas
Tumma sekaviljasämpylä, levitettä, juustoa
Päivällinen
Keitettyjä vihanneksia, raejuustoa, paprikaa, 5 kananugettia ja tilkka HP kastiketta
Välipalat
Raejuustoa
Pieni kulho fitnessmuroja & maitoa
Novellen aprikoosi-magneesium vesi, yllättävän hyvää ja kiva vaihtelu kun on vettä tullut juotua paljon.
Muutama ranskalainen nappasin Timon lautaselta.



Huomenna vapaapäivä, jee! :) 

1 kommentti:

  1. Hienoa, että olet käynyt kävelylenkillä aamuisin. Älä ole liian ankara itsellesi, kävele sen verran kun jaksat ja lisäät sitten kun siltä tuntuu. Pääasia että olet liikkunut :) hyvä hyvä!! Mulla on sellaset Easytone pakara-treeni kävelylennkkarit, ne on ihanan pehmeät ja niiden pitäisi tosiaan kehittää jalkalihaksia samalla kun kävelee.

    VastaaPoista