perjantai 10. elokuuta 2012

10.8.2012

Vapaapäivä! Oli ihanaa herätä ja tietää, että tänään ei tarvitse mennä minnekkään (paitsi kauppaan). Siinä kymmenen maissa aurinko paistoi mukavasti, ja päätin mennä kävelylle pienen "lammikon" ympäri, tässä ihan lähellä. Kilometrejä tuli reippaat kaksi ja puoli, ja matka kesti 30 min. Olen tyytyväinen, ja voi että kun tuntui hyvältä! Tänään myös kävelin keskustaan kun oli lounassubin aika, tuntui kyllä tosi hienolta. Eli päivän liikuntasaldo on noin 3,7km, hyvä minä!

Päivän ruoka:
Aamupala  
2 ruisleipää, levitettä, 4 juustosiivua, ja noin 1/3 kurkkua
Lounas
30cm hunajakaurasubi, kokojyvä oli loppu; (kinkku, juusto, salaatti, tomaatti, kurkku, suolakurkku, punasipuli, hunajasinappi)
Päivällinen
1 (taas aika iso, pitää yrittää muuttaa annoskokoa) annos täysjyväriisiä ja jauhelihakastiketta (naudanjauheliha, persikkamehu, tomaattimurska)
Välipalat
Kulhollinen Fitnessmuroja, kevytmaitoa

Luulen, että tein hyvän valinnan kun vaihdoin subissa Southwest & kevytmajoneesi hunajasinappiin. Tänään olo on ollut tosi hyvä ja olen ollut pirteä, hyvä päivä kaiken kaikkiaan. Huomenna työt kutsuu 7-15.

PS. En ole pitkään aikaan ottanut mittoja, joten en tiedä otinko oikeista paikoista: navan kohdalla, rintojen alapuolelta ja pepun levein kohta. Voisiko joku, joka tietää paremmin näistä asioista vähän valaista minua? :)

2 kommenttia:

  1. Lueskelin blogiasi! Itselläkin 20 kg pudotettavaa, viinillä ja herkkujuustoilla hankittuja :D Itselläni toimii motivointina kiloklubi.fi sinnekin voi syöttää syömisiään ja katsella mitä palvelu niistä sanoo. Ja olen totaalisen koukussa Suurin Pudottaja -ohjelmaan...
    Paljon tsemppiä sinulle ja iloisia päiviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vasta huomasin tämän kommentin, anteeksi. Kiitos tsempistä, käväisen katsomassa tuota sivua :)

      Poista