torstai 20. syyskuuta 2012

Uuteen nousuun (laskuun)!

Hei vaan! Olen huomannut, että kun en ole kirjoitellut tänne, niin on mennyt huonommin. Eihän se ole ainoa syy, mutta yksi niistä. Blogitauon aikana minulla on ollut aika paljon stressiä, ja olen tuntenut itseni väsyneeksi. Olen syönyt sekä terveellisesti, että epäterveellisesti. Pitkään paino junnasi siinä 101kg paikkeilla, mutta nyt tänä aamuna se oli 100,2kg. Sain pari päivää sitten uutta intoa, ja nyt skarppaan taas. Missään vaiheessa ei siis mennyt mitenkään liian yli niinkuin ennen söin, vaan tuli lipsuttua, ja syötyä muutaman kerran roskaruokaa, kun itse en jaksanut tehdä.

Lempifarkkuni ovat alkaneet roikkua reilusti. Onhan sitä painoa puolentoista kuukauden aikana pudonnutkin noin 7kg. :) Olin viime lauantaina koulusta Ikeassa ja Ideaparkissa Tampereella. Ostin Ideaparkista itselleni uusia rintaliivejä ja yhden puseron. Vielä en viitsi kauheasti uusia vaatteita ostaa, sillä muuten jäävät käyttökelvottomiksi, kun kilot karisee. Ikeasta tuli ostettua lähinnä krääsää, kuten jotain tiskiharjoja ja muita käyttövälineitä. Pystyin hillitsemään itseni siellä, vaikka olisinkin halunnut ostaa koko paikan tyhjäksi!

Tänään olen syönyt itse tekemääni salaattia, joka sisälsi kaalia, porkkanaa, kurkkua, tomaattia sekä siemeniä. Oli todella hyvää, pidän kaalista hirveästi. Yritän juuri löytää jotain välipaloja, joita voisi kannella mukana vaikka koulurepussa. Olen myös huono kokki, joten kävin lainaamassa kirjastosta joitain kirjoja, tosin reseptit vaikuttaa hankalilta ja kalliilta. Täytyy jatkaa etsimistä.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti